Kärleksgåva

Varför ska man ge presenter till den man älskar på alla hjärtans dag och inte ge sig själv en present också? Jag älskar älskar älskar mig själv och tycker att jag är värd en fin present 🙂

Senaste månaderna har jag suktat efter Michael Kors ‘Blair’ Chronograph Watch i Rose Gold – såååå jäkla snygg!! Den är rätt dyr, kostar 1817:- via Nordstrom plus frakt. Men i Sverige kostar den iaf 1000:- mer..

Får se om jag kanske är värd en klocka längre fram, och när jag har jobb såklart för nu har jag då inte dom pengarna. Har inte testat den heller så den kanske inte passar mig..who know! Men snygg är den 🙂

Är den inte galet snygg..jag måste ha!

Tyck till!

