Viktrapport vecka 1 med ViktVäktarna

Godmorgon på er solstrålar!

Tro det eller ej men vi har snö i Kalmar, ganska mycket för att vara Kalmar också men hoppas det smälter undan under dagen – det är så svårt att cykla när det är snö ute :p

Hoppade upp på vågen nyss för att se resultatet efter första veckan med ViktVäktarna eller vecka 3 på Rivstarten. Inget resultat jag tyckte om då vågen visade..

+0,8 kg

Blääääää helt jäkla värdelöst! Har ätit godis två gånger och en gång marängswish men allt inom mina poäng. MEN denna vecka blir det ingen skit utan ska äta nyttigt och träna på som aldrig förr så får vi se vad vågen visar nästa vecka.

Bättre lycka nästa gång 🙂

3 thoughts on “Viktrapport vecka 1 med ViktVäktarna

  1. Det är väl inget.. det kommer bli dubbelt minus nästa vecka ska du se 😉
    Hejja hejja!!

    sv. ja visst är jackan fin. men jag vet inte om jag kan köpa den nu? vet ju inte hur mycket / lite jag har gått ner tills i april maj? =/… om jag köper stl 40 borde den ju passa sen.. men ja kanse försvinner och kan ha 36.. eller så växer jag och inte ens kan ha 42.
    hmmm.. men vill verkligen ha den!

Tyck till!

