H&M on the road

JIPPIEEE!!!!

Min beställning från H&M skickades idag så förhoppningsvis får jag den imorgon, men mer troligt är att jag får den på fredag..men om jag inte fått megakartongen innan helgen blir jag ledsen i ögat.

Jag är alltid så fascinerad över H&M´s packningsförmåga, beställer man 20 plagg inklusive skor så visst som tusan kan dom trycka ner allt i en kartong stor som ett mjökpaket. *Haha* Seriöst hur gör dom? Jag tycker jag är grym på att komprimera mina packningar men det är ju hästlängder från H&M´s packare.

Vi får väl se hur paketet ser ut när det kommer fram, stort eller litet?

Tyck till!

