Träning – check

Kom precis hem från ett pass skivstång – shit vad jag älskar den träningsformen. En REJÄL genomkörare för hela kroppen, kondition i början så man börjar svettas och sen ta i så man nästan kräks. Idag var ett nytt pass med min absoluta favoritledare, ett superpass med mycket fokus på armar/axlar vilket är precis det jag vill ha så nu jäklar ska jag biffa till mig. Okej ingen biff men vill forma till dom så dom inte ser ut som två korvar :p

Har precis ätit pastasallad, rester från gårdagen med feta, ruccola, gurka, paprika och tomat. *Mums filibabba*. I eftermiddag ska jag läsa mina bröllopstidningar och pyssla lite tror jag. Drömde jag gjorde superfina rosor så vi får väl se hur det går..måste dock duscha först *jobbigt*.

Ha en härlig onsdag!

Tyck till!

