Upp och ner som en pannkaka

Måste erkänna att jag är lite rädd inför måndagens vägning, dagen kommer allt närmare och ser knappast fram emot den. Känns som jag mest går upp i vikt och I don´t know what to do 😦 Tycker jag tränar på rätt duktigt med mina fem pass i veckan och har till och med kört några dubbla pass och värmt upp i gymmet innan. Men känns som det ändå inte händer något..och jag följer mina points per dag så fan om jag inte gått ner på måndag.

Blir nog pulver till lunch tror jag, en påse delat på två så kan jag ta en vid 12 och en vid 15-tiden.

Sen vill jag tacka min älskling för att han köpte KAKOR idag, och inte vilka kakor som helst utan Ballerina Cookies med fyllning. Jag älskar honom men fan inte just nu :p Haha jo såklart men som om jag kommer kunna låta bli att äta kaka? I don´t think so…nej det får bli pulver hela dagen imorgon..*hahaha*

Mums mums…*farlig kaloribomb om the go!*

2 thoughts on “Upp och ner som en pannkaka

  1. Det kommer gå super ska du se, men som jag skrev innan, de där 6 pp som du tänkte minska kan vara boven i det, samt att du tränar så pass, och ev inte äter dem. Låter helknas jag vet, men så är det tyvärr….

    Tror iaf på ett stort minus för dig!

    Kram!

  2. Äter du alla din points? Även aktivitetspointsen? Vet att på den tiden jag var med va jag tvungen att äta alla om det skulle hända något på vägen..

Tyck till!

