Dubbel trubbel

Sitter i soffan, svettig och dan efter en runda till Friskis..underbara Friskis!

Cyklade dit lite senare än tänkt men hann med ett pass i gymmet innan jag skulle på medel spinning vid 12. I gymmet började jag som alltid med löpbandet och körde lite intervaller, har försökt att gå 1 minut på 7´an och sen springa 1 minut på 10´an. Jag går rätt fort för vad är annars meningen med att träna..tjejen brevid mig joggade på 8´an – muhahha jag tog na allt! :p

Är jag ensam om att tävla mot mina medtränande även fast dom inte är medvetna om det? Jag tävlar alltid när jag cyklar – ingen och jag menar INGEN cyklar om mig när jag är ute och far!

Sen blev det bålrotator (eller som jag kallar den bålrullator) och tunga latsdrag innan spinningen.
Nu är jag härligt död och ska slänga in mig själv i duschen!

One thought on “Dubbel trubbel

Tyck till!

