Cross your fingers

Väntar på samtal (eller mail) på två jobb som jag sökt..ett som skulle hört av sig i fredags men inte gjorde det och ett som skulle vara klara med rekryteringen senast denna vecka.

Jag vet att ena tjänsten ringt upp och tagit referens men vet ingenting om den andre – jag får magsår! 😦

Att inte veta är det som är jobbigt, får jag ett mail som säger ”Tyvärr..” fine – då vet jag hur det ligger till men att gå runt i ovisshet är inte min grej. Jag tycker om att ha koll på läget så det här med att söka jobb är inte min grej 😉 Håller tummarna och ber till gud att telefonen ska ringa och jag börjar jobba på onsdag. Hoppas mer på det ena jobbet än det andra, men båda är hos samma uppdragsgivare så egentligen same same.

På träningsfronten blev det spinning 11.30 och körde även lite armar efter passet, bara 10 minuter men bättre än inget. Hade planerat en promenad efter lunchshaken men var orklös så har kollat på YouTube-videos, planerat veckans meny och inventerat vad vi har hemma.

En rolig sak är iaf att minn H&M-paket har kommit och ligger på MAXI och väntar, woho catwalk tonight! 🙂 Meeen får jag inget jobb får jag inga kläder and that´s that :p

Detta..plus lite till är vad som väntar på mig på MAXI i Kalmar!

3 thoughts on “Cross your fingers

Tyck till!

