Happy tisdag

Tisdag tisdag tisdag..dagarna bara försvinner iväg och snart är det väl sommar? Vore bra härligt för jag tycker inte om att cykla på is, livrädd när det inte är snö man kan få fäste på utan bara en fet iskaka på cykelbanorna – not Okay Kalmar!!!

Idag skuttade jag upp vid strax efter 9, satte på kaffebryggaren och shakade ihop en shake (choklad från Cambridge) medan kaffet blev klart. Satt framför tv´n och drack min frukost och sen fick jag bråttom iväg då jag skulle på pass vid 10.15 på Friskis. Tar ca 10 min att cykla dit och sen ska man hämta ut biljetten 15 min innan – stttreeesss. Men jag hann trots att jag kom på att jag behövde åka vid 09.47 och satt i pjamas :p

På Friskis körde jag ett pass Cirkelgym, första gången och det var riktigt kul – hade dubbla ledare vilket var bra så man gjorde rätt. Jag stod också som reserv på Indoor Walking-passet som började 11.30 och kom med på de passet också. Körde en snabb promenad på 20 min på löpbandet medan jag väntade också. Haha behöver jag säga att jag var DÖD när jag kom hem :p

Dagens aktivitetspoints:
Cykla till och från Friskis: 2 points
Cirkelgym: 7 points
PW på löpband: 2 points
Indoor walking: 11 points
Totalt: 22 points

Underbara Friskis Kalmar

One thought on “Happy tisdag

  1. Hejja dig med all träning, superbra jobbat!!

    Läste ditt inlägg ang vikten som då går +. Det är ju en balansgång så klart, och visst finns det de som inte passar för vv, men ge det du någon vecka till.
    Tror faktiskt att du måste bli bättre på att väga och se över maten,. idag har du tränat in nästan en hel dags matvärde. Då är det så klart så att du måste fylla på med mer. Det låter skitskumt jag vet, men efter 3 resor så är platån man hamnar i oftast pga att man äter något för mycket, behöver minska frukt och potatis/ris/patsa och att man äter för lite av sina points.

    Hoppas du hittar rätt i det sen iaf 🙂 Å lycka till med jobbet, ring dem om inte annat!
    Kram!

Tyck till!

