Kämpa på..

Även fast jag inte fått några bra viktresultat under senaste veckorna kämpar jag vidare – för jag har inget alternativ. Tänker då inte ge upp och tjocka upp mig ännu mer, jag vill ju vara snygg på bröllopsdagen!!

På bröllopstorget hittade jag en bild på en tjej, en tjej som är jääääääkligt lik mig! Haha trodde det var jag när jag kollade snabbt :p Detta säger jag inte för att vara taskig..men det var ingen vacker bild. Tjejen var i samma size som mig och jag vill inte ha en sådan bild i mitt bröllopsalbum. Kan också säga att jag inte vill ha en hel uppsättning längre för det var inte snyggt på ”mig”..

Lite lustigt men jag har hittat två brudar som jag är väldigt lika, en från sidan och en rakt fram och man blir ju lite paff varje gång. Båda brudarna var plus size så jag antar att det ligger i ”vårt” utseende att vara lite plufsiga :p Men shit vilken bra motivation det är och man får ett uppvaknande så inte duga.

Alltså fortsätter jag att kämpa och fan om jag så ska svälta sista månaden ska jag vara under 78-sträcket iaf på bröllopet. Haha vem bryr sig om jag går upp 5 kg på söndagen för jag börjat äta så länge jag är snygg 4 augusti :p Okej hoppas undvika det hela men hallå är det bröllopsdagen så är det 🙂

Kämpa på där ute brudar – you can do it! WE can do it!

Älskar denna bild, så självsäker!
Och älskar denna klänning också som är så smickrande..
..jag vill ha två!!

One thought on “Kämpa på..

  1. Halloj! Låter som om du har ungefär samma målvikt som mig till din bröllopsdag. Jag gifter mig 28:e juli och hade önskat vara nere på 75 men måste som minst under 80. Vad ligger du på nu? Jag ligger på 92 och har alltså 15-17kg att ta … hoppas klara det!

Tyck till!

