Koma nästa

Jag är så galet trött idag..jag är så trött att jag inte ens orkar gå ut till köket och fixa frukost och jag är hungrig. Var är butlern när man behöver honom? BORTA!..okej icke existerande men ändå. Magen skriker maaaaaaaaaatttt så får ta och fixa det.

Vid 12 ska jag på Skivstångspass, yeah I like it. Min tanke var att cykla till gymmet vid 11 för att gå en 45 min på bandet innan träningen – men jag är så trött att jag inte orkar göra det. Kan det ha att göra med att jag inte ätit? Nja lite kanske men mest känner jag mig tom i huvudet.

Dagens historia: I måndags åkte vi och handlade mat rätt sent eftersom Richard jobbat hela dagen. Vi köpte allt rätt snabbt och kom hem och skulle göra tacos (standardmat på måndagar), mums. Jag börjar hacka grönsaker och richard steker köttfärs precis som vanligt men i expressfart eftersom jag dör av svält. Då kommer jag till salladen som i vanliga fall är vegitarisk…INTE den här gången om vi säger så. Den var nämligen full av massa små döda flugor, typ bananflugor. Johanna springer bort och låter richard ta hand om det hela. FY FAN! Richard åkte iaf förbi Maxi imorse och lämnade tillbaka salladen och vi fick tillbaka dubbelt så mycket. Lovely!

Är din sallad verkligen vegetarisk?

Tyck till!

