Spinner som en katt

Jag tycker allra bäst om att träna på förmiddagen, då blir man klar med träningen och har resten av dagen kvar att njuta av. Att det är ljust ute gör ju också sitt såklart 🙂

Imorse körde jag spinning klockan 10 och var ett riktigt bra pass med en mycket bra ledare, enda nackdelen är att det var ett baspass och den ledaren kör bara bas…buhu! Jag brukar köra medel och då står man upp mer/längre och kör lite hårdare men mer inslag, men det är ju bara att man kör mer av sitt eget race så fungerar baspassen också. Ska kolla när Åsa kör nästa gång och boka in mig, woho nu har jag två favoriter på spinningen.

Dagens aktivitetspoints:
– Spinning 60 min 12 points

En annan ska jag konstaterat är att Maroon 5´s ”Moves like Jagger” är THE träningslåt som finns med i 90% av terminens träningspass. Haha lite roligt men det är verkligen en peeeerfekt träningslåt och speciellt till spinning då takten är ultimat! Kul kul kul!

Maroon 5 ft. Christina Aguilera – Moves Like Jagger

Tyck till!

