Mello mello mello mello

Nu har ÄNTLIGEN melodifestivalen 2012 kommit igång, jag vet inte om jag är seriös eller om jag bara tycker det är irriterande :p

Äääääälskar schlagermusik men senaste åren har det varit så värdelöst att jag skämts, värst var när jag pluggade i USA och Marlena Ernman representerade vårt käre land – haha jag blev sååååå mobbat av min käre turk Burak!! Nej de var bättre förr, seriöst så otroligt mycket bättre men jag går in med öppet sinne och hoppas att denna melodifestivalen.

Första kommentaren: Gina känns väldigt felplacerad, SDF hade en fin klänning på sig…men den passade inte henne och den skulle inte passa mig :p Hon såg tyvärr ut mer som en levande diskoboll 😦 Nej ingen av dom är särskilt bra stylade och jag hade stämt stylisten!!!!

Kommentar två: Sean banan är fööör skön, haha! Men numret kändes mer som del av en skämtshow :p

2 thoughts on “Mello mello mello mello

  1. Jag har aldrig sett något av hennes program så vet inte riktigt hur hon brukar vara, men kändes lite off! Förhoppningsvis blir det bättre i helgen 🙂

  2. Jag tyckte om Gina i Mello, hon är skön och en frisk fläkt! 🙂
    Bidragen i Lördags var dock sådär… Men gillade Afrodite och Loreen 🙂
    Kram

Tyck till!

