Ny header!

Hej hopp mina söta läsare..

Här sitter jag i soffan och är jättehungrig!!!! Ni kanske undrar varför och svaret är att jag inte ätit något än, haha jag har verkligen inte varit hungrig idag och inte orkat laga mat, inte bra jag vet men det bara blidde så. Nu är jag såklart vrålhungrig men för att jag ska kunna göra pajen som jag tänkt slänga ihop behöver jag mer mjölk än skvetten vi har hemma. Meeen är lite rädd att gå upp till affären för vem vet vad jag kommer få med mig hem..

Tänkte göra ost- och skinkpaj vilket är mumsfilibabba! Lördagssnacks blir grönsaksdipp, herregud jag älskar dipp. Till det ska det vara morötter, gurka och paprika, men paprika är för dyrt så de skippar jag den här gången :p Men det gäller att hålla emot uppe på affären och fokusera på den goda pajen och dippen jag får sen ikväll. Richard jobbar så jag är sooooolo vilket jag blivit van men eftersom herren har jobbat 70h senaste veckan :p He is crazy!

Slängde ihop en ny header också – vad tycker ni? Jag älskar den, precis det jag var ute efter så jag är mycket stolt över mig själv och mitt trollande. Förut fixade jag i Word men blev aldrig såhär snyggt 🙂

Kram på er och njut av lördagen

Tyck till!

