Fröken magister

Fick precis veta att jag är GODKÄND på tentan i kalkylering!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jippie jippie jippie vad bra jag är!

Så nu har jag officiellt en kandidatexamen och en magisterexamen, lite underhållande att allt har hängt på den tredje delkursen jag läste för över 4 år sedan :p Alla har sin akilleshäl och kalkyleringen har varit min. Ni vet när man får för sig att man inte klarar av fast man egentligen vet att man bara överdriver för att fälla sig själv. Nu är det klart och jag kan äntligen skicka in ansökan om diplom.

GÖTT!!!

Tyck till!

