Svetten rinner

Man känner sig så duktig när man kommer hem från träningen och är helt genomsvettig, vilken kick det är 🙂

Idag körde jag ett pass indoor walking och höll på att svettas ihjäl mig, haha det rinner av min konstant så min rosa handduk är min bästa vän..men nu är det dags för en tvätt. Efter passet var jag död och då blev det en runda i gymmet också – en mycket passande belöning tycker jag. Körde bålrulatorn (haha ja rulator :p), latsdrag, ben och rodd. Good times!

Ska äta lite lunch nu, duscha och sen gå igenom min beställning från H&M igen för att se vad som ska tillbaka..behåller nog en 4-5 plagg av min 25-plaggsbeställning.

Tyck till!

