Släng dig i väggen vikt ***

Jag skippade vägningen i måndags och kommer fortsätta att skippa vägningen ett tag framöver, den tycker helt klart inte om mig och när det inte går bra försvinner motivationen! Alltså får den stå och samla damm ett tag..

Kom ”nyss” (en timma sen) hem från ett pass skivstång följt av 20 min på crosstrainen, puh! Förra terminen älskade jag skivstången, passet och musiken var riktigt bra men nu är det ju ny termin och nytt pass – och tyvärr tycker jag inte om det lika mycket. Finns ju fler ledare och fler skivstångspass så ska nog prova någon annans.

Aktivitetspoints:
– Cykla till/från träningen 2 points
– Skivstångspass (20min högintensiv grupp + styrketräning 45min) 9 points
– Cross trainer 20 min 5 points
Totalt: 16 points

Ska ta mig en dusch och sen ska jag nog mäta mig..kaaaanske om jag vågar!

Tyck till!

