Skrikig skåning på cykeln

Hej hopp gummitrudillut!

Har precis varit och spinnat på Friskis (hallå vart annars?) och landade som vanligt i soffan. Skulle egentligen gått på ett indoor walking pass men det blev tyvärr inställt 😦 Dom ringde 07.28 i morse för att säga det till mig – SAY WHAT! Man ringer väl för fan inte någon innan 08.00 iaf? Jag trodde det var larmet så jag la på, där fick dom. Så blidde spinning istället.

Tyvärr var det inte peppande Elsa som brukar köra lunchpassen på fredagar utan en annan rätt irriterande brud. Har konstaterat att dom ledarna jag inte tycker om är alla skåningar..haha..jag vet inte vad det är som gör det med dialekten är för pipig för att man ska bli peppad. Jag älskar mina kära skåningar men dom är tyvärr lika inspirerande som norrmän, dom pratar för gulligt och är svåra att ta seriöst :p

Nu är jag död och funderar på lunch, tror jag värmer en thai-låda vi köpte på City Gross igår. 5 matlådor med ris + kyckling med sås som man slänger i micron i 6 min och var sjukt goda. Mums mums! Bra med färdiga portioner eftersom jag ALLTID tar för stora portioner annars.

Ha en härlig fredag

Tyck till!

