I love my self

Hej bloggisar – sorry att jag varit frånvarande men har haft min thesis partner Janina från Tyskland på besök samtidigt som jag fixat en MASSA papper till ams och alfa-kassan så jag förhoppningsvis ska få lite pengar och slippa vara pank :p Herregud så massa saker dom vill ha in, lär väl inte få en krona sen iaf och då har jag gått 18 kr back på frimärken..

Annars söker jag dom jobb som kommer ut, går till gymmet för att träna och drömmer mig bort till bröllopet 🙂

Har kommit fram till vad jag ska belöna mig själv med när jag fått ett jobb (och betalat tillbaka till mitt sparkonto) – nämligen en Insolite plånbok från Louis Vuitton med plats för mobilen och massor av fack.

Svart och Fushia..

Eller vit och ljusrosa?

2 thoughts on “I love my self

  1. Visst är den så jävla snygg, jag sitter och dregglar nästan :p Så smidigt att man får plats med mobilen också..väska + plånbok = Insolte!

    Kostar runt 4500:- (dööör) och finns att köpa i Stockholm i LV-butiken, eller ja finns säkert någon sida som säljer dom också i utlandet :p

Tyck till!

