Födelsedags”barnet”

Imorgon fyller älsklingen år men jag har iiiiinget aning om vad han ska få i  present, dålig fästmö I know! 😦

Han vill inte ha något, vill inte att jag ska baka tårta eller något annat..tråk tråk tråk. Jag har finulat men kommer inte på ett skit, förutom en weekend någonstans och den ekonomin finns ju verkligen inte. Tusiken!

Någon som har något tips på en present som inte kostar så mycket och är lätt att få tag på?

Den här sockerkakstårtan skulle Richard gilla..han äääälskar sockerkaka!!

2 thoughts on “Födelsedags”barnet”

  1. Där har du din första ju 😉 baka sockerkaka!
    Han har ingen favoritdryck? Jag brukar skaffa böcker åt min, allt du behöver veta om Öl, och liknande.
    Eller en biokväll kanske?
    Eller sätt en budget och ta med honom ut på stan och han får köpa vad han vill/behöver ihop med lunch och fika eller så.
    Eller nån konster eller nåt han vill se/gå på?
    Hoppas du kommer på något iaf, blir man nöjd med sina köp brukar de bli great 🙂

    1. Haha ja men han säger att han inte vill ha sockerkaka, börjar tro att han är sjuk.
      Biokväll är bästa alternativet jag kommit på så ska nog köra på det 🙂 Älskar bio båda två så de blir nog perfekt!
      Tack för hjälpen 🙂

Tyck till!

