Ignorerar

Ni kanske har märkt att jag ignorerar allt vad vikt heter senaste tiden, jag får damp på min våg och kommer slänga ut fanskapet – på riktigt. Den hatar mig och jag hatar den, vad är det för förhållande egentligen? :p

Nu börjar jag morgonen med två hårdkokta ägg med lite salt på samt en kopp kaffe med mjölk. Lunch efter träningen är en måltidsbar (ofta från Nutrilett) och vatten. Middag äter jag som vanligt men försöker dra ner på kolhydraterna så mycket som möjligt, men inte helt dock för det är ju tråkigt. Händer ingenting på vågen kommer jag ersätta middagen med pulver.

När det gäller träningen kör jag 6 dagar i veckan, oftast 2 dagar spinning, 2 dagar indoor walking, 1 dag skivstång och 1 dag gymmet. Känns som en bra balans i träningen 🙂

Jag måste komma igång med viktnedgången om jag ska lyckas med mitt mål till mitten av Juli, kan erkänna att paniken kryper sig på!!!!! Registrerar fortfarande allt jag äter i min Viktväktarapp men det hjälper då inte. Min kropp klarar inte av sötsaker och skit, måste bättra mig och säga NEJ till allt skit..då går det nog bättre 😉

Motivation..if she could do it I can do it!

5 thoughts on “Ignorerar

  1. Hej!
    Jag kämpar också mot vågen varje vecka, är inne på min 16 vecka. Det jag fått höra längs vägen är att det är viktigt att äta ordentligt. Du verkar träna otroligt mycket och samtidigt äta lite för lite vanlig mat. Kanske bör du testa att äta tre ordentliga mål (hälsosamma) om dagen. Det sägs att kroppen stänger av vid för hård träning om ingen energi kommer in. Den liksom sparar istället för att förbränna eftersom den vill ”rädd sig själv”.

    Hoppas du blir vän med vågen snart! Det är du värd så som du verkar slita! // Malin

Tyck till!

