London baby

Jag är så otroligt sugen på en weekendresa till London när det börjar bli varmare ute, sådär i Maj skulle vara perfekt! Har varit i London 3 ggr..eller kanske är 4 ggr? Underbar stad med underbar shopping, härliga turisattraktioner – love it!

Shoppa järnet, sitta i solen och sippa på en frappe, sätta sig på en klassisk brittisk pub och bara prata skit. Det är livet det!

Har fortfarande aldrig varit på Madame Tussauds eller åkt London Eye så det måste ju åtgärdas..eller nja tveksam om madame tussauds :p


London by night

Oxford Street baby

One thought on “London baby

  1. Satt och sökte på London eftersom att jag tänkte göra ett fördjupnings arbete om London i So. Så kan jag till din blogg. Jag och kan verkligen hålla med om att det är en underbar stad! Var där för snart ett år sen, och jag saknar det verkligen!

Tyck till!

