Planen för framtiden

Nu blir det inget mer skit, inget godis..inga chips..inga semlor eller andra sötsaker på ett bra tag. Under kommande veckan kommer jag äta såhär:

Frukost – två kokta ägg
Lunch – en halv påse shake
Eftermiddagsmål – en bar
Middag – en halv påse shake

Detta blir 498 kalorier per dag, jag får fortfarande äta/tugga och så länge jag slipper dricka Slankas söta chokladshake till frukost ska det nog gå bra. Ska köra såhär tills i påsk iaf och det borde inte vara några problem, kommer slinka ner en och annan grönsak men det är helt okej. Under 600 kalorier vill jag ligga per dag och hoppas gå ner ett kilo i veckan typ 🙂

När det kommer till träningen ska jag börja ta en morgonpromenad på 45 minuter innan jag äter mina två ägg. Min standardrunda är på 40-45 minuter så det är perfekt. Sen fortsätter jag med mina pass som vanligt, ett spinningpass, två indoor walking, två styrkepass och en runda i gymmet.

Nu JÄKLAR ska jag bli av med fettet!!!!!!!!!

Köpte mig nya träningsbyxor i veckan men behöver sedan länge en ny sportbh också!
Ska nog köpa en i veckan – det är ett måste så sparkontot får bjuda på det 🙂

4 thoughts on “Planen för framtiden

  1. hejja hejja hejja!!!!

    med den bilden så blir man ju galet pepp.
    inte för att jag vill se ut så, men hellre så än som ja ser ut nu 😛

    detta grejjar vi.

    kramisar

    ps. du e ju lättare än mig nu.. du har gått om 😉

  2. Vet inte om du vill ha tips men är det inte lite lite kcal. tycker du ska köra hela shaker i alla fall . Och förstår inte hur då orkar träna om du äter så lite?? Men du gör så klart som du vill. Men tänk på att kroppen behöver energi för att förbränna energi.
    Jag blandar ju shakes och mat och tränar typ inget förutom promenader max 3 gånger i veckan…och jag ligger på ca 800-1300 kcal per dag och går ner 1-2 kg i veckan….men man är ju olika i kroppen och hur man funkar.

    All pepp till dig hur du än gör. Kram

  3. Jag har följt din blogg ett tag, både den här och din bröllopsblogg. Verkligen välkomen läsning i allt pluggande och jobbande! Men! Det här inlägget gör mig lite orolig… för 600 kalorier är ingenting! Om du äter så lite kommer du ställa in kroppen på svält, det innbär att den lagrar allt du äter. Man ska äta minst 1500 klaorier om dagen och det viktigaste är ju att inte äta sötsaker… vill ju inte att du ska skada kroppen mer än du gör nytta! Kan rekomendera en app som heter shapeup, den hjälper dig att räkna kalorier…
    Ät inte mindre än 1500 om dagen. Jag vet vad jag pratar om då jag själv gått ner 20 kg… Jag tappade ca 1,5 kg i veckan första perioden och sen gick det såklart långsammare. Men man måste äta, du kommer inte orka träna eller leva om du bara äter 600 kalorier om dagen. 1500 är för mig det gyllene snittet 😉
    Ät inte för mkt frukt heller, innehåller massor socker! Grunden i min kost är typ ägg, keso, kesella, fullkornspasta, en del potatis men sen också massor broccoli, blomkål, morötter mm. Unnar mig fortafarnde en semla och något gott lite då och då! Har gått ner från 85 kg till fantastiska 65! 😀
    Lycka till! Men var rädd om dig! man kommer dit man vill så småningom, att minska i vikt går inte alltid snabbt man gör det ju för att hålla sig frisk länge:)

    Vilket inlägg! Men var som sagt rädd om kroppen och slit inte på den för mycket 🙂 Du ska hålla i många år till!

    Kram

Tyck till!

