Gaaaahhhh!!!

Jag behöver läggas in på mentalsjukhus – seriöst det är nödvändigt för jag måste vara schizofren! Herregud hur fan går man ner i vikt egentligen?

Utifrån hur jag ätit och tränat senaste veckorna borde jag gått ner i vikt, men nej du jag har gått upp i vikt och jag är seriöst deprimerad och tycker livet suger. Pulver är inte lösningen på världens alla problem…men väldigt ofta tror jag det – ätstörd och schizofren.

Frukost bestående av två ägg och lunch bestående av shake/bar följt av en balanserad middag med protein och grönsaker borde fungera. Jag ska ge det en månad och verkligen hålla mig borta från sött och skit, för seriöst jag klarar inte av det.

Tack för alla råd och kommentarer förresten på föregående inlägg. Händer inget kommer jag bli gaaaaalllleeennnn!!!!!

Tyck till!

