Svettig rosa gris

Haha jag svettas helt stööört mycket när jag tränar indoor walking..alltså floder! När jag gick från passet idag och var på väg ut kollade jag mig i spegeln och jag var helt röd i fejset :p Herregud såg lite skrämmande ut får jag säga!

Men jag har varit duktig och tränat 6 pass hittills den här veckan och varit ute på en promenad utöver det. Jäkligt bra jobbat 🙂 I eftermiddag ska vi ut på en promenad, ska dra med mig Richard då det är omöjligt att sitta inne när solen skiner. Dock blåser det MASSOR men vad gör det. Imorgon är det ett till träningspass, tror jag kör i gymmet då vilket betyder att jag kommer ha tränat 7 pass på 6 dagar totalt – KICK ASS! Stolt över mig själv..

Två små söta grisar, jag var inte lika söt..

2 thoughts on “Svettig rosa gris

  1. Tack! Ja men härligt, när man längtar brukar de bli grymt bra när man kommit igång, det blir roligt! 🙂
    Ja herregud söka jobb är då inte det roligare, eller lättaste i en liten stad men allting löser sig så jag håller tummarna!
    Kram!

  2. Grymt jobbat. Om några veckor kör jag också igång med träningen och jag längtar verkligen. Hur går det annars med allt? Förstår att det varit lite tufft med modet. Det är förbaskat jobbigt att söka jobb… Kram och pepp

Tyck till!

