Äntligen minus

Jag tog mig i kragen och hoppade på vågen för att se vad den ville kasta mig i ansiktet, har ju inte haft den bästa relationen senaste månaden :p

MEN jag hade gått ner 1,7 kg sedan förra gången jag vägde mig som jag tror var 17 feb. Äntligen ett minus alltså och jag blir så glad för det tycker jag är värd efter all träning 🙂 Jag har verkligen inte ätit perfekt men jag har varit rätt duktig.

Hela mars ska vi vara duktiga och inte äta något skit här hemma – fick med mig Richard! Ska bli spännande att se vad som händer på vågen då!
*Happy happy happy dance!*

Update: Cissi hoppades att jag snart skulle vara under 95kg så hon skulle få se ett till Check! i tabellen till höger – vägde 94,9kg imorse så 95 kg – CHECK!!!

3 thoughts on “Äntligen minus

  1. Grattis!
    Hoppas kilona fortsätter ramla av dig nu så du kommer närmare ditt mål!
    Tittar nyfiket på statistiken du ställt upp på sidan av din blogg, hoppas verkligen du är nere i 95 snart så man får se CHECK! 😉

Tyck till!

