Ett nytt pass

Dagen har varit UNDERBAR!!!

Började dagen lungt och vid 13 åkte vi till Villa Solbacken här i Kalmar där vi eventuellt vill ha vår bröllopsfest. Mer om de i Bröllopsbloggen! Och ja lokalen var underbar och vi är 99,8% säkra på att vi vill ha bröllopet där. Efter mötet fick vi skynda till Friskis där jag hade instruktion vid 15 med instruktör i gymmet.

Vi pratade igenom vad jag var ute efter innan vi skuttade in i gymmet. Jag ville utmana mig själv så skippade nästan alla maskiner och körde mycket kettlebells vilket var riktigt roligt förutom att man såg ut som en juckande gris :p Sen blev det en del övningar med rep med handtag (ingen aning om vad dom heter och balansboll. Ska köra igenom passet imorgon tänkte jag så jag inte glömmer bort allt.

Ett riktigt kick-my-ass-träningspass som ska ge snabba resultat enligt instruktören Tommy!

Gymmet på underbara Friskis i Kalmar

Tyck till!

