Jag ser det snöar

Jag är på väg hem från en runda på gymmet, blidde 45 min på cross trainern vilket känns gött då jag bara tänkte köra 30 min – go Johanna. Så 45 min kondition och så en promenad på ca 30 min hem också. En bra dag!

Men när jag stiger ut från Friskis ser jag att det snöar..inte mycket men det kommer iaf små flingor från himlen! Bort med er jag vill ha VÅR!

20120308-161514.jpg

20120308-161912.jpg

One thought on “Jag ser det snöar

  1. Ja inte vill man ha snö när våren är nästan här 🙂 Bra jobbat med träningen. Ja visst är det segt med arbetssökande men snart vänder det ska du se 🙂

Tyck till!

