Avklarat pass 3

När Viktkampen började vid 19.00 blev jag inspirerad och kände för att köra dagens pass Insanity, det första riktiga passet! Körde ju fitness testet igår och det var ju en baggis jämfört med dagens pass. Det var rätt många upprepade serier vilket är verkligen inte tycker om, jag vill byta rörelse ofta! Nackdelen var att jag har ont i vänster vad, den är stööört stel sedan igår och förrgår..hoppas den är glad imorgon!

Om någon tycker om att träna SNABBT så är Insanity the shit..herregud det var verkligen inte lätt att hänga med :p Men är ju perfekt då man förbättrar sig ganska snabbt och det är ju roligt att utvecklas. Puh 3 pass blev det idag! Nu måste jag duscha av mig igen 🙂

Tyck till!

