Hjärtinfarkt nästa?

Godagens! Sitter framför tv´n och kollar på Once upon a time samtidigt som jag äter äpplen med kanel – mums mums mums!!! Måste väl vara okej att äta ugnsbakade äpplen i kanel med lite honung på..till det har jag turkisk yoghurt med honung i. Så gottigottgott!

I förmiddags körde jag andra passet Insanity workout och herre min skapare insane är verkligen passande, jag trodde jag skulle dö på plats. Passet var 48 minuter tror jag och men 12 min kvar stängde jag av – det gick inte mer :p Fortsatte med 30 min P90X Yoga efter det men fan jag hatar yoga.

Imorgon är det Legs & Back så ska bli spännande att prova det – men ser mest fram emot Kenpo X som är på lördag! Kul kul kul 🙂 Annars har vi inte gjort så mycket idag, inte ett enda vettigt jobb kom ut idag heller 😦

One thought on “Hjärtinfarkt nästa?

Tyck till!

