Måndag 19 mars

Hej hopp!

Sitter på min yogamatta och orkar inte riktigt ställa mig upp :p Har precis kört P90Z Sholders and Back + Ab Ripper X..jag hatar magträning!!!!!! Armar är det jag gillar att köra bäst och jag tror minsann att mina armhävningar blivit lite bättre.

Ska hoppa in i duscha och se ta en promenad in till stan. Skulle träffa Tea men sen joinade Pernilla (troligtvis) och Linda så det kommer bli några timmar i stan med massa bröllopssnack 🙂 Har skrivit en lista med saker jag ska kolla upp när jag ändå är i stan så hoppas att jag kommer in lite tidigare än 14 så jag hinner göra mina ärenden innan.

Duschen nästa!
Kraaam på er

Tyck till!

