Ni har väl inte missat skatten?

Ni har väl inte missat att man med start imorse kunde logga in på skv.se och kolla in inkomstdeklarationen! Denna årligen återkommande spänning :p Jag har aldrig tålamodet att vänta på att få hem papprena så är ju perfekt att man kan kolla och deklarera online – easy peasy!

Förra året fick jag tillbaka 650:- och har nog aldrig varit så glad, jag hade nämligen sålt min lägenhet så trodde jag skulle få skatta en 15.000 i värsta fall men vi hade renoverat den en hel del så fick tillbaka istället! Awesome 🙂

I år hade jag inga stora förväntningar då jag jobbade så lite förra året, men det gick jäkligt bra och fick ihop pengarna som jag hade kvar att spara till bröllopet – lycklig Johanna! Älsklingen fick tillbaka lite mindre än mig med så skönt att gå +.

Vad gjorde man innan internet egentligen?

Tyck till!

