Time to kick it!

Känner att min motivation har tagit en dipp sista dagarna, är lite nere så är nog orsaken till min otroliga seghet. Har inte tagit i 100 % när jag tränat och det är ju så värdelös, så onödigt! Men har varit rätt duktig med maten så det känns iaf okej 🙂

Men det är dags att ta tag i motionen igen, var så jäkla duktig januari – mitten av mars men är ju en omställning att träna hemma. Ska nog ta och köpa ett gymkort igen..har inte ”råd” att inte köra 105 % när bröllopet närmar sig. Har gjort mina P90X-pass och idag tex var vi ute och cyklade 17 km..jag älskar att cykla så det är bra träning 🙂 Men måste ta mig i kragen och vara ute och springa också. Ska springa min ”naturrunda” imorgon tänkte jag så får jag lite motivation.

Jag har ju all tid i världen att verkligen träna nu så nu JÄKLAR blir det en daglig joggingrunda efter P90X-passen – just do it!!!!!!!!

Run for it!

Tyck till!

