Vintorsdag

Igår träffades vi hemma hos Tea för en vinkväll..haha omg det spårade ut men roligt var det och visst fick vi träna magmusklerna en del :p Ingen censur där inte kan vi sammanfatta det hela som 😉 Men blev lite mycket vin och helt plötsligt också hoshoch (aka hot shot) vilket var mums. Tack Tea för din underhållning.. haha!

Jag var lite lätt snurrig när jag kom hem men tack gud för sängen och vatten. Sov med munnen öppen konstant så vaknade då och då mer ”död tunga” så den behövde vattnas..så blir det efter en liter vin. Men som tur var är det en vacker dag idag och det ger en lite energi 🙂

Ska tvinga mig själv ut på en promenad, så skönt med lite sol i ansiktet och tydligen är det supervarmt också. Man får passa på och njuta! Ska förbi gymmet också och köpa nytt gymkort, tack världens bästa pappa! Richard jobbar till 22 idag så jag är hemma solo..ska fixa någon rolig film som kan underhålla min bakishjärna :p

Njut av solen folket!

2 thoughts on “Vintorsdag

  1. hej tjeneeeeeeeeeeen!!!
    nu har jag fått ordnign på varför ja ej kunnat skriva till dig här.. min mailadress är ej giltig står det?
    hmmmm?? det är den ju, nu däremot har ja bara fått sktiva nån som INTE är giltig.
    men men, kan kommentera nu iaf 😉

Tyck till!

