Dejt på gymmet

Igår tog jag en långpromenad på 13 km, var underbart väder så fick lite sol i ansiktet..då kan man gå hur långt som helst. Gick förbi Friskis och passade på att köpa ett nytt kort, hade funderat på att byta gym men Friskis är absolut billigast och jag skulle nog inte kunna vara otrogen med ett annat gym :p Dock kan jag inte boka online än vilken är såååå irriterande..

Ikväll ska vi gå och se The Hunger Games, älskar dom böckerna..har ni inte läst som MÅSTE ni göra det! Grymma! Men innan dess ska jag dra med Richard till gymmet för att svettas lite..har saknat min Crosstrainer så tänkte göra kondition idag..och svettas ”lite”.

Molnen har lämnat himlen så nu är det blått ute..yay!
Vad ska ni hitta på idag?

LÄNGTAR!!!!

Tyck till!

