Moln moln moln

Åhhh jag blir så sur på mig själv!!!! Imorse verkligen strååååålade solen och det var inte ett moln på himlen..jag skulle äta frukost och gå ut på en promenad direkt efteråt. Blev det så? Nej nej nej! Jag kollade på en yt-film och sedan sprang jag runt och fixade här hemma. Och nu är det massa fluffiga moln på himlen, fortfarande lite sol men inte lika mycket 😦

Ska äta upp min bar och dricka mitt vatten innan jag ger mig ut på en promenad. Ska gå förbi biblioteket och lämna tillbaka Divergent samt hämta senaste Sofi Farhman boken..Elsas Hemligheter eller vad den nu heter :p Sen blir det en runda på gymmet, 30 min kondition och sedan lite maskiner på det tror jag innan jag går hemåt igen.

Ikväll kommer Linda på besök..och kanske någon till! Bröllopstorsdag it is 🙂

Tyck till!

