Hur man vet att man tränar en del

Jag tycker det är roligt att träna, det är motiverande att se alla svettiga människor och inspireras av alla peppande människor 🙂 Brukar träna 6-7 pass i veckan på gymmet och sedan två-tre promenader/joggingturer på det..peeeerfect.

På tisdagar kör jag Cirkel gym 10.15-11.15 och efter det Indoor Walking 11.30-12.30, den optimala träningen – I LOVE it! Det är samma ledare på båda passen och idag efter indoor walkingen fick jag beröm för hur duktig jag är och hon undrade hur många pass i veckan jag tränade..”6 typ..okej 7″ sa jag och kände mig som en alkolist som erkände hur ofta jag dricker alkohol :p Haha träningsberoende?

Blev iaf glad för lite beröm 🙂 Peppning gör mycket – peppa er omgivning!

2 thoughts on “Hur man vet att man tränar en del

    1. Jag springer inte så mycket, är mest indoor walking och gymmet nu..får ta tag i det nu 🙂 Men snart är det pollensäsong så då kommer jag inte kunna gå ut :p

Tyck till!

