Träna borta godiset

Det är långfredag och för att förgylla denna dag ska jag på ett indoor walkingpass med filmmusiktema – gud så roligt! Igår hade jag sådan otrolig träningsvärk att jag knappt kunde röra mig, herregud kettlebellspasset from hell i onsdags tog verkligen. Fick feber på eftermiddagen men nu mår jag mycket bättre – jag ska gå på mitt träningspass idag 🙂

Köpte en hushållsvåg här om dagen så nu ska jag börja väga det jag äter, för att inte äta för mycket. Ska börja skriva in allting i ViktVäktarappen som är fantastisk – då kanske jag faktiskt går ner i vikt :p Blir även nolltolerans på godis, snacks och annat skit..blivit lite sådant på sistone och det är inte okej!

15 kg på 16 veckor är lite mindre än ett kilo i veckan och det ska banne mig gå!

Nu jäklar!!!

Tyck till!

