Onsdag 11 mars

Onsdag onsdag onsdag – halva veckan har gått vilket är crazy! Blir så knasigt när måndagen är en ”söndag” och dessutom veckohandlade vi igår och det brukar vi alltid göra på måndagar så ja jag är lost – koko!!!

Idag är det skivstångspass vid 12.00 och sen har jag lite bröllopsärenden. Måste hitta en klänning till ett bröllop vi ska på i maj också! Har tre finare klänningar hemma och vore roligt med någonting nytt, inte för budgeten tillåter det egentligen :p Annars får jag använda någon av mina klassiker, ingen av dom som kommer på bröllopet har sett dom ändå.

Vad ska ni hitta på idag?

/Johanna, det blivande muskelberget :p

2 thoughts on “Onsdag 11 mars

  1. Här kommer lite pepp för en som faktikst är full av motivation för en gång skull. T aen gamal klänning om de ändå inte sett den och så unnar du dig något annat som man kanske använder oftare istället eller kanske nya naglar elelr ngt 🙂

    1. Låter smart, ja kom på det när jag skrev..varför köpa en ny om ingen sett någon av dom jag har hemma 🙂 Hoppas att klänningen sitter bättre nu än tidigare :)b
      Tack för tipset!

Tyck till!

