Lugn söndag

Känner mig lite halvmör och då känns det fint att ha en riktigt lugn söndag, det enda som står på schemat är träning! Igår gick jag och Frida på en promenad, blev nästan en mil så tyckte att det räckte med träning igår..men idag är det dags att svettas på riktigt igen 🙂 När jag inte får träna på några dagar saaaaaaknar jag det vilket är riktigt roligt för då är man igång på riktigt.

Annars letar jag frenetiskt jobb, åh vad jag längtar efter att ha en lön – att ha pengar att spendera! Nu lever jag/vi snålare än snålt men det går ingen nöd på oss och eftersom jag får shoppa saker till bröllopet får jag ju iaf shoppa lite, typ rosenblad och cellofanpåsar :p Men nej det är så jäkla tråkigt att vara utan pengar..

När jag får jobb kommer jag:
– Färga och klippa håret hos frisör (lyx lyx lyx!!)
– Fixa naglarna på salong, vill lägga gelé på dom
– Lämna in mig på SPA (Dermaschool) för ansiktsbehandling, fix av ögonbryn och ögonfransar
– Shoppa mig lite nya kläder..rensade nämligen ur min garderob idag och njaaa försvann en del
– Köpa en fin väska och fin plånbok (är sugen på en LV)

Soooooo lovely!!!!

20120422-131051.jpg

2 thoughts on “Lugn söndag

  1. Härligt med träning. Tråkigt att ha risigt med pengar. Ett tips. Sök loppis på facebook i den del där du bor. Kostar inget att lägga ut, jag har sålt massor av saker jag annars skulle slängt 🙂

    1. Kläderna är såååå otroligt slitna att det inte är någonting att sälja vidare :p Är kläder jag använt konstant så dom är genomskinliga och döda. Men har sålt massa på Tradera, me likie 🙂

Tyck till!

