Toooorsdag

Hej hopp gummiplupp!

Idag är det torsdag och jag sitter och hoppas att posten ska komma tidigt, jag vill ha pakeeeettt alla mina ebaybeställningar är skickades över en vecka sedan så något borde jag ju få idag. Är en massa bröllopssaker, såklart!

Ikväll är det dejt med brudarna (bokstavligt talat) och vi ska ut till landet och Linda utanför Nybro :p Innan dess ska jag dock cykla iväg och träna rumpan av mig, var inga roliga pass idag så ska köra crosstrainern stenhårt och sen lite armar i gymmet på det. Sen är planen att ta en promenad in till stan för att få lite extra motion, ska se om jag kan locka med mig någon latmask..

Orka sitta hemma och tjocka sig, kollade på ”Älskling du har blivit en tjockis” aka ”Johanna du är ett jäkla fetto” så nu jäklar får jag ta tag i mitt liv 😉

 

 

20120426-111840.jpg

Tyck till!

