Urban Decay Naked shopping

Har varit sugen på Urban Decays Naked palett sen den kom över 1,5 år sedan, men har inte hittat någonstans att beställa den förens några månader sedan – då jag var pank :p Men nu har jag lite extra pengar tack vare mormor (aka jultomten) så ska ge den till mig själv i försenad julklapp. Då är frågan om man ska köpa Naked eller Naked 2?

Tidigare har jag sett ett antal jämförelser på YouTube och varit sugen på Naked men nu är jag rätt säker på att det blir Naked 2. Den ska ha bättre highlightkuggor, man får en bättre pensel samt ett snyggt läppglans.

För er andra sugna finns den att köpa HÄR 🙂

Den övre är Naked och den under är Naked 2
Pic från Amarixe

Tyck till!

