Shoppingtips

Hej hopp!

Befinner mig på landet, lugnt och skönt är det 🙂

Tänkte tipsa om lite smink och rabattkoder om jag har några läsare som är lika sminkgalna som mig. Flera företag har olika reor under maj månad, NYX hade fram tills igår vilket jag glömde tipsa om. Jag beställde bland annat eyeliners och mascaror 🙂

MakeupGeek har -20% på deras ögonskuggor, kostar 6 dollar i vanliga fall vilket är grymt bra..MEN under denna vecka kostar dom 4,99 istället – ca 35 kronor styck. Jag har själv inte beställt några av deras skuggor men har bara hört positiv feedback!!!  Shit så sugen jag är på att göra en beställning och prova dom..men finns inte med i budgeten tyvärr :p

Sen har Sigma Beauty släppt en ny palett – Paris! Med 8 ögonskuggor, 2 blush, 1 hightlighter och 2 borstar för 59 dollar. Den är limited edition så beställ den fort om ni gillar den. Ange TiffanyD i kassan så får man -10 dollar! Awesome! Sen får man ju alltid en gåva om man handlar över 30 dollar så är ju perfekt, just nu får man en singel ögonskugga om jag inte minns fel.

Löp och köp!

Superfina ögonskuggor, vilka häftiga färger!

Tyck till!

