Ont i magen och har det bra

Har haft lite lätt ont i magen dom senaste dagarna, ingen aning om vad som orsakar det hela men jag börjar tröttna på det, Jag är inte den som brukar ha ont eller lida av krämpor så vet inte riktigt vad som händer, kanske är det något jag äter här hos pappa..donno.

Idag har jag kört och hälsat på mamma, japp Johanna körde bil..var ett tag (läs 2 år sedan typ) sen jag körde sist så var ju absolut dags. Sålänge det är automat är det lungt. Det gick så bra så! Fick dricka kaffe med mamma, hoppa studsmatta med söta bröderna och tvångskrama dom lite :p

Annars är jag rätt lat, har bara tränat en gång – fy fy fy men försöker äta nyttigt och har bara ätit två rutor mörk choklad sedan jag kom hit + en bit kaka på 2+2 cm 🙂 Känns helt okej! Min plan var att åka upp torsdag förmiddag någon gång men innan dess måste jag hälsa på mormor samt kolla i några bröllopsbutiker tänkte jag..åhhh hur ska detta gå ihop? God know!

Tyck till!

