Hemma igen

Känns som jag varit ute på äventyr konstant senaste månaderna..skönt att bara landa hemma nu och försöka få koll på hemmet igen. Imorse drack jag en skvätt kaffe och sedan svävade jag iväg (har en tendens att göra det) för att fixa med sommar/vinterkläderna. Tog nämligen upp sommarkartongen så det skedde ett byte i garderoben..nu är den somrig och fräsch. Men lite kallt än för att gå runt i sommarklänningar :p

Har haft en lugn förmiddag men nu ska jag ut och springa, är en segoberto så hoppas att jag kan bättra på min tid lite granna! Runkeeper is the shit men är ju lite jobbigt att släpa på telefonen om man inte har fickor. Nu är det rätt blåsigt dock så ska slänga på mig fleecejackan. Sen blir det planering av mat och träning för kommande veckan innan jag ska köra ett pass IW på Friskis..har saknat IW´n..

Tyck till!

