”Johanna du är ett fetto”

Så skulle ”Älskling du har blivit en tjockis” heta om jag vore med i programmet :p Hihi!

Men man blir ju bra glad när man ser att dom går ner 18 kg på 7 veckor..herregud det är ju stört. LCHF tycker jag inte är 100% ok då det är för mycket fett för mig, men visst det mättar. Lånade lite böcker på biblioteket, har kikat igenom GI-böckerna men ska ta mig an LCHF-boken som kvällsläsning nu tänkte jag.

Jo jag skulle gärna väga 74,9 om 7 veckor..illa att män går ner mycket snabbare än kvinnor! 😦 Buuu..

5 thoughts on “”Johanna du är ett fetto”

  1. J visste man att man GARANTERAT gick ner 17 kg på 7 veckor så skulle jag köra igång med LCHF imron och träna som en dåre…
    Eller tjaa.. träna som en dåre vet ja inte.. 😉 Men kosten iaf. HAHAHAHAHA. Hur går de för dig stumpan?
    kramis

    1. Haha visste inte att du var en fantast, har bara tipsat mina amerikanska kompisar som flyttat till sverige och letat bra jordnötssmör – it´s the best!

  2. Såg det där programmet för några veckor sedan och då var det en kvinna som gick ner 17 kg! Tjejer kan också! Gäller bara att vara stenhård och typ träna tills man stupar!

    Och du, köpt ekologiskt jordnötssmör från Green Choice! Sjukt bra! Innehåller bara jordnötter och havssalt = nyttiga fetter. Blir man godissugen, ät en sked jordnötssmör! Jag starar min morgon men en halv hjärtegott med jordnötssmör och ett glas juice! Jordnötssmör är så mättande att man håller sig till lunch – minst! Men akta dig för skippy… Det innehåller massa annat skit…

    Ett tips bara 😉

    1. Damn awesome! Jag ska fan slita rumpan av mig för att få ett så bra resultat som möjligt på 10 veckor 🙂

      Du är så eeeeffffter jag har ätit det jordnötssmöret i 2 år :p Hihi! Mums mums, perfekt när man är lite sugen på någonting..love it!

Tyck till!

