Klänningen passar

Jag är lite i extas eftersom jag ikväll provat min brudklänning för första gången (provade den i en storlek större i affären när jag köpte den så har provat samma modell såklart) och den PASSADE! Var orolig att jag skulle vara för fluffig än :p Men nej den var underbar och alla accessoarer också 🙂 WOW vilken dag 4 augusti kommer bli.

Detta firar jag med att boka in mig på 3 pass tills lördag på Friskis..crazy banana I know! Idag blev det 45 min crosstrainer och ett medelpass spinning (första passet sedan januari..omg jag dog).

Imorgon väntar IW vid 12 och tror jag kör lite extra kondition + en runda i gymmet innan dess.
Nu jäklar ska det hända saker!!!!!

Tyck till!

