En till promenad + shopping

Jag och älsklingen tog en promenad in till stan, faktiskt på Rixhards initiativ :p Men jag säger aldrig nej till en promenix! Vi gick totalt 11km så en fin promenad.

Någon vecka sedan märkte jag att mina trogna skor från Primark hade en spricka i botten..så jag fick en pool i skon när det regnade. Så svängde förbi H&M och köpte dessa föra skor för 99:-, jag är en sucker för marinblått så blidde dom. Var sugen på ett par i rött och mintgrönt också men hey jag är väl inte gjord av pengar 😉

Nu ska jag sätta mig i solen på balkongen..det är hockey på tvn *kräks*

20120520-145957.jpg

4 thoughts on “En till promenad + shopping

  1. Snygga skor! 🙂
    Förlåt att jag inte kommenterat på länge, har tagit en liten paus från bloggvärlden. Men nu är jag tillbaka! 🙂 Kram!

  2. Hittade dig på instagram och följer dig numera även där! 🙂
    Jag själv är inte aktiv alls och lägger upp bilder där, men jag följer gärna andra!

    Jag tycker att det är jättesnyggt med marinblå/blå skor, men har inga själv för tillfället. H&M kanske borde undersökas alltså….

    En tripp till USA väntar ju också och jag laddar inför att köpa converse. Kanske just marinblå? Hmm…..

    Hoppas allt är bra! Hur går det med viktminskningen? Jag läste att du provat din brudklänning och att du kommit i en mindre storlek…Grattis!

    Kram

    1. Nej vad roligt, älskar instragram! 🙂 Äscha det är roligt att följa alla andra bara, man behöver ju inte posta massa bilder!

      Du borde absolut kolla in H&M, skor för 99:- är ju underbart. Hade jag pengar skulle jag köpt dom i rött, mintgrönt, gult och alla andra färger också 🙂 Plus att dom är bekväma! Jag har ett par fejkconverse men tycker mina fötter ser så stora ut i dom. Men det är ju perfekt att shoppa i USA…åhhhh så avis jag blir..vill också dit!

      Viktminskningen står rätt still, men tränar massor massor så hoppas det kommer släppa snart 🙂
      Kram

Tyck till!

