3 pass om dagen – träningsstopp?

Haha nej 3 pass om dagen tränar jag inte, men skojjade om det idag på gymmet med söte Malin som håller mina favoritpass..men nej jag fick inte köra 3 pass om dagen för då skulle jag få träningsstopp :p Oh Noooo..det grå då inte för sig!

Brukar köra ett ledarlett pass per dag men innan dess antingen köra minst 30 min på crossen alt en runda i gymmet. Man måste ju optimera tiden när man väl är där 🙂

Annars händer inte så mycket, brukar sätta mig på balkongen och steka men idag är det rätt molnigt så blir ingen solning idag, buhu! Man måste ju ha en bränna på bröllopet. Då ser man mycket snyggare ut i den vita klänningen.

Vikten då? Har inte vägt mig idag men hoppas få till det imorgon..haha jag väger mig bara under vissa privata premisser :p

Döööd ska man känna sig efter ett pass, annars har man mesat runt bara!

Tyck till!

