You are back!

Hade några favoritbloggar som jag följde några månader sedan men ganska många har försvunnit men NU såg att att två av mina favoriter är tillbaka. När någon slutar blogga försvinner dom ju från ”Viktbloggs-fliken” så jag blev så glad när jag fick kommentarer av dom så jag hittade tillbaka 🙂

Go Alva och Sandra!!

Och läser ni inte deras bloggar så börja göra det bums!!!

One thought on “You are back!

  1. Men vad gullig du är Johanna! 🙂 Åh, nu blir jag superpepp på att blogga meeer!
    Men det hinns inte med just nu, för nu ska jag på spinning 🙂
    Stor peppkram till dig!!

Tyck till!

