Träning lördag + söndag

Igår var jag också rätt lat men drog upp mig själv ur soffan och körde lite P90X – Ab Ripper X följt av nääästan hela Kenpo X programmet, skippade dom sista 10 minuterna :p

Idag gick jag först på en promenad i 42 minuter, var hemma några timmar och tog det lungt innan jag blev rastlös och gav mig ut och joggade. Puh säger jag bara!!! Sprang i 29 minuter, var igång hela tiden och sprang 28 minuter av dom..gick tre korta snuttar på några meter. Det var vart, det var svettig och jag känner mig gryyyymt duktig!!! Oh yeah!

Ivkäll ska jag vara lite crazy och göra toast tror jag, hade tänkt cykla och köpa Subway men kom precis på att vi har toastsaker hemma. Ibland måste man vara crazy och äta lite kolhydrater också :p Nästa – Solen på balkongen men min bok!

20120527-150708.jpg

Tyck till!

